مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 07:252021-06-18سياسي

همه شعب آمادگی اخذ رای به صورت تمام الکترونیک را دارند


ایرادات مربوط به فرآیند الکترونیکی برطرف شده و الان همه شعب، آمادگی اخذ رای به صورت تمام الکترونیک را دارند و هیچ مشکلی هم وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حسین سیستانی در جمع خبرنگاران گفت:هزار و 114 شعبه الکترونیک داریم که از این تعداد، 26 شعبه سیار است که این شعب هم برای ریاست جمهوری و هم برای شورای شهر اخذ رای را انجام می دهند، اما انتخابات شوراها به صورت تمام الکترونیک انجام می شود.

  فرماندار اصفهان در پاسخ به سوالی در مورد اینکه در روند انتخابات مشکلی داشتیم یا نه، گفت: چون برای اولین بار است که انتخابات الکترونیک انجام می شود، طبیعی است که در ابتدای کار بعضی از دستگاه های ما با مشکل مواجه شوند.

وی افزود: علیرغم اینکه در شب قبل و روزهای قبل کاملا کنترل شده بود اما ایرادات برطرف شد و الان در هر 1114 شعبه اخذ رای ما، به صورت تمام الکترونیک آمادگی اخذ رای را دارند و هیچ مشکلی هم وجود ندارد فقط تنها مشکلی که وجود دارد هوای گرم است که مردم ما با صبوری و بزرگواری خود و برای انجام وظیفه شان، پای صندوق ها حضور پیدا می کنند.

  سیستانی خاطرنشان کرد: انتخابات ریاست جمهوری هم نیمه الکترونیک است به این صورت که با دستگاه های احراز هویت کد ملی خودشان را وارد می کنند و کسی که در یک شعبه وارد می شود در جای دیگر نمی تواند رای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه شعب آمادگی اخذ رای به صورت تمام الکترونیک را دارند

همه شعب آمادگی اخذ رای به صورت تمام الکترونیک را دارند