مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 07:252021-06-18سياسي

مشکل امنیتی در برگزاری انتخابات استان تهران گزارش نشده است


رییس ستاد امنیت انتخابات استان تهران گفت: مشکل امنیتی در برگزاری انتخابات استان تهران گزارش نشده است.

- ، حمیدرضا گودرزی پیش از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات استان تهران اظهار داشت: امروز رأس ساعت 7 صبح در 68 هزار و 46 شعبه و همچنین در 26 هزار و 54 صندوق در سطح استان تهران کار اخذ رأی شروع شد.

رییس ستاد امنیت انتخابات استان تهران با بیان اینکه تاکنون در برگزاری در حوزه سیاسی هیچ مشکلی نداشته ایم گفت: ستاد امنیت انتخابات با 28 جلسه کار خود را پی گرفته و در سطح استان با هیچ مشکل امنیتی روبرو نبوده ایم و شاهد انتخاباتی آرام و باشکوه هستیم و طبق برآوردها مشکلی وجود نخواهد داشت.

وی افزود: از همه مردم می خواهیم حضور پای صندوق های رأی را به ساعات پایانی موکول نکنند که با ترافیک مواجه شوند و حجم کار را برای عوامل اجرایی سنگین کنند و در خواست این است که با حضور به موقع پای صندوق ها اقدام مؤثری برای کشور رقم بزنند.

گودرزی در خصوص آخرین اقدامات در راستای ایجاد امنیت انتخابات در استان تهران بیان داشت: ستاد امنیت انتخابات متأثر از شورای تأمین استان بوده و ستادهای امنیت شکل گرفت و بر اساس طرح های امنیتی که از 6 ماه پیش از فرمانداران خواسته بودیم اقدامات صورت گرفت و بر اساس طرح های امنیتی مصوب شده پیش رفته ایم و مشکلی وجود ند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل امنیتی در برگزاری انتخابات استان تهران گزارش نشده است

مشکل امنیتی در برگزاری انتخابات استان تهران گزارش نشده است