مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 07:152021-06-18سياسي

برخی صندوق های رای با مشکل سیستم الکترونیکی مواجه شد


رییس شورای نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در آذربایجان غربی گفت: برخی صندوق های رای در استان با مشکل سیستم الکترونیکی مواجه شده است.

- در این زمینه اظهار کرد: براساس اعلام عوامل نظارتی، برخی صندوق های رأی با مشکل سیستم الکترونیکی مواجه شده است که مقرر شده پس از مهلت 20 دقیقه ای، اگر مشکل رفع نشود، کاربران رأی گیری را به صورت آفلاین و دستی انجام دهند.

وی ادامه داد: براساس اعلام عوامل نظارتی در شعبات اخذ رأی، برخی صندوق های رأی در آذربایجان غربی با مشکل سیستم الکترونیکی مواجه شده است که مقرر شده پس از مهلت 20 دقیقه ای، اگر مشکل رفع نشود، کاربران رأی گیری را به صورت آفلاین و دستی انجام دهند.

قنبرنژاد تصریح کرد: هم اکنون بخش عمده ای از مشکل رفع شده ولی به کاربرران ابلاغ کرده ایم که در صورت بروز مجدد مشکل، 20 دقیقه منتظر بمانند چرا که زمان انتظار بهبود عملکرد دستگاه احراز هویت 20 دقیقه است.

رییس شورای نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در آذربایجان غربی مشکل سیستم های الکترونیکی باعث تعطیلی رأی گیری نخواهد شد و روند رأی گیری ادامه دارد و شعبات اخذ رأی تا پایان زمان رأی گیری موظف به اخذ آرای مردم هستند.

وی با تاکید بر اینکه نباید مشکل سیستم های الکترونیکی باعث تعطیلی رأی گیری در آن صندوق ها شود، گفت: عوامل رأی گیری موظف هستند رأی گیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی صندوق های رای با مشکل سیستم الکترونیکی مواجه شد

برخی صندوق های رای با مشکل سیستم الکترونیکی مواجه شد