مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 07:152021-06-18سياسي

مشارکت مردم کردستان در انتخابات قابل تحسین است


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: تلاش ها و توطئه های دشمنان انقلاب با مشارکت با بصیریت و آگاهانه ملت ایران در عرصه انتخابات انشاءالله نقش بر آب خواهد شد.

- ، سردار سیدصادق حسینی روز جمعه در حاشیه حضور در شعبه اخذ رأی مسجد جامع سنندج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قانون اساسی به ما این حق را داده که در تعیین سرنوشت خود سهیم باشید و اظهار نظر بکنیم و افراد مورد نظر خود را برای اداره کشور انتخاب کنیم چرا که حضور در انتخابات امنیت و آرامش و پیشرفت کشور را به دنبال دارد.

وی افزود: امروز استکبار جهانی تمام توان خود را برای کم رنگ کردن حضور و مشارکت ملت ایران در انتخابات به کار گرفته است تا جولانگاهی برای حرکت علیه نظام مقدس جمهوری به دست بیاورند.

وی افزود: انتخابات امسال به دلیل اینکه دشمنان انقلاب اسلامی، تمام قد یک عملیات وسیع روانی را برای پمپاژ کردن یاس و ناامیدی در بین مردم آغاز کرده اند از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: به حول و قوه الهی ملت شریف ایران به ویژه مردم فهیم، انقلابی و ولایتمدار کردستان در این عرصه مهم و سرنوشت ساز سیاسی حضور پیدا خواهند کرد.

سردار حسینی افزود: مردم ایران با انتخاب کاندیدای اصلح برای چهار سال آینده کشور مسیر پیشرفت را تعیین می کنند و با ریختن آرای خود در صندو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت مردم کردستان در انتخابات قابل تحسین است

مشارکت مردم کردستان در انتخابات قابل تحسین است