مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 07:152021-06-18اجتماعي

پیش بینی وقوع گرد و خاک در سه روز نخست هفته آینده یزد


رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی استان یزد با بیان این که نوسانات دمایی در استان نداریم یا بسیار ناچیز است از تدوام گرما در استان یزد خبر داد.

- سیدعباس میرحسینی در گفت و گو با خبرنگار فارس از یزد، در خصوص وضعیت جوی و آب و هوایی در استان اظهار کرد: تا روز دوشنبه همچنان هوای گرم بر استان حاکم خواهد بود و هوایی صاف تا کمی ابری را در استان خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه وضعیت جوی استان در اغلب ساعات صاف و در بعضی از نقاط همراه با وزش باد و در نواحی غربی و جنوبی همراه با خیزش موقت گرد و خاک انتظار می رود گفت: از شنبه تا دوشنبه هفته پیش رو با نفوذ زبانه پرفشار به استان در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب گاهی وزش باد نسبتا شدید با احتمال گرد و خاک پیش بینی می شود.

رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی استان یزد همچنین از کاهش موقتی دما در ساعات بعد از ظهر اظهار کرد: همچنین احتمال وقوع تندباد لحظه ای در ساعات پایانی دور از انتظار نیست که از عصر امروز جمعه 28 خردادماه پیش بینی می شود.

وی با اعلام هشدار سطح زرد هواشناسی در اکثر مناطق استان افزود: توصیه می شود استحکام سازه های موقت مورد بررسی جدی قرار گیرد و مسئولان در برابر مخاطرات احتمالی آمادگی لازم را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی وقوع گرد و خاک در سه روز نخست هفته آینده یزد

پیش بینی وقوع گرد و خاک در سه روز نخست هفته آینده یزد