مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 07:102021-06-18سياسي

با حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات حناسه ای دیگر می آفرینیم


بار دیگر با اقتدا به بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) و به جهت تجدید میثاق با شهیدان به خون خفته انقلاب با حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات پیش رو حماسه ای دیگر خواهیم آفرید.

- ایسنا/همدان امام جمعه رزن گفت: بار دیگر با اقتدا به بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) و به جهت تجدید میثاق با شهیدان به خون خفته انقلاب با حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات پیش رو حماسه ای دیگر خواهیم آفرید.

حجت الاسلام علی اکبر منصوری جمعه 28 خردادماه با حضور در پای صندوق اخذ رأی اظهار کرد: زمان آزمون بزرگ ملت ایران در 28 خردادماه 1400 فرارسید و جهانیان، بیش از هر زمان دیگری رفتار انتخاباتی ایرانیان را نظاره می کنند.

وی ادامه داد: اگرچه دشمنان در چهار دهه اخیر، همواره برای تأثیرگذاری بر انتخابات در جمهوری اسلامی تلاش کرده اند اما انتخابات امسال به طور ویژه مورد طمع بیگانگان و جریان ضدانقلاب برای پیاده سازی یک نقشه شیطانی در بستر آن است چراکه این انتخابات به علت شکست های راهبردی دشمن از یک سو و مشکلات داخلی کشور از سوی دیگر، مورد طمع جبهه استکبار واقع شده و تلاش می کنند تا در بستر آن، برنامه ها و سناریوهای تدارک دیده شده از قبل را به اجرا درآورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات حناسه ای دیگر می آفرینیم

با حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات حناسه ای دیگر می آفرینیم