مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 06:552021-06-18بين الملل

بسته شدن سفارت آمریکا در کابل در پی افزایش ابتلای کارکنان سفارت به ویروس کرونا


«ند پرایس»، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا تاکید کرد که این تصمیم در پی افزایش چشمگیر ویروس کرونا که باعث بیماری مسئولان و جان باختن یکی از کارکنان سفارت شده اتخاذ شده است.

- ند پرایس ، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا تاکید کرد که این تصمیم در پی افزایش چشمگیر ویروس کرونا که باعث بیماری مسئولان و جان باختن یکی از کارکنان سفارت شده اتخاذ شده است.

وزارت خارجه آمریکا دستورالعمل هایی را برای کارکنان سفارت این کشور در کابل در پی افزایش شمار مبتلایان کرونا صادر کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا به نقل از آناتولی، وزارت خارجه آمریکا روز گذشته -پنج شنبه- در پی افزایش ابتلا به ویروس کرونا در بین کارکنان سفارت این کشور در کابل دستور داد که سفارت را تعطیل و از راه دور کار کنند.

ند پرایس ، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا تاکید کرد که این تصمیم در پی افزایش چشمگیر ویروس کرونا که باعث بیماری مسئولان و جان باختن یکی از کارکنان سفارت شده اتخاذ شده است.

پرایس گفت که سفارت اقداماتی را برای تضمین سلامت کارکنان گرفته و آن ها را ملزم به دورکاری، حفظ فاصله گذاری فیزیکی، استفاده از ماسک و دیگر اقدامات پیشگیرانه کرده است.

وی با خودداری از اعلام تعداد مبتلایان ویروس کرونا در سفارت گفت که 95 درصد مبتلایان در سفارت افرادی هستند که هنوز واکشن کرونا دریافت نکرده یا به طور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته شدن سفارت آمریکا در کابل در پی افزایش ابتلای کارکنان سفارت به ویروس کرونا

بسته شدن سفارت آمریکا در کابل در پی افزایش ابتلای کارکنان سفارت به ویروس کرونا