مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 06:502021-06-18سياسي

شرکت در انتخابات بیعت مجدد با آرمان های انقلاب اسلامی ایران است


شرکت در انتخابات بیعت مجدد با آرمان های انقلاب اسلامی ایران است.

- محمدمهدی آرمند در حاشیه حضور در شعبه اخذ رأی شهر بیستون در گفتگو با خبرنگار مهر با دعوت از آحاد مردم برای حضور حداکثری و پر شور در پای صندوق های رأی اظهار کرد: امروز روز سرنوشت سازی برای آینده کشور است.

وی با اشاره به برنامه ریزی های دشمنان و معاندان نظام جمهوری اسلامی از مدت ها قبل برای حضور کمرنگ در انتخابات افزود: حضور مردم در انتخابات و انداختن رأی در صندوق آرا، بیعت و پیمان مجددی با آرمان های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

امام جمعه شهر بیستون با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و بدخواهان جمهوری اسلامی است، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی ایران با به شهادت رساندن سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی نشان دادند که دلسوز این مردم نبوده و نخواهند بود.

آرمند با تاکید بر اینکه داعش دست نشانده استکبار جهانی در منطقه برای مقابله با جمهوری اسلامی بود، ادامه داد: غرب با به وجود آوردن داعش تلاش داشت چهره دین اسلام را خدشه دار و اسلام را به جهانیان یک دین خشن معرفی کند.

وی تاکید کرد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق رأی دشمنان را ناراحت خواهد کرد و تحریم های شدیدتری علیه ملت تحمیل خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت در انتخابات بیعت مجدد با آرمان های انقلاب اسلامی ایران است

شرکت در انتخابات بیعت مجدد با آرمان های انقلاب اسلامی ایران است