مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 06:502021-06-18سياسي

متخلفان انتخاباتی به دستگاه قضا معرفی می شوند


رییس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا استان زنجان گفت: برای حفاظت از رای مردم و در صورت نیاز متخلفان انتخاباتی به دستگاه قضا معرفی می شوند.

- /انتخابات 1400/ رییس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا استان زنجان: متخلفان انتخاباتی به دستگاه قضا معرفی می شوند ایسنا/زنجان رییس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا استان زنجان گفت: برای حفاظت از رای مردم و در صورت نیاز متخلفان انتخاباتی به دستگاه قضا معرفی می شوند.

حجت الاسلام حسن شجاعی ظهر امروز (28 خرداد ماه) در حاشیه حضور در شعبه رای ابهر با اشاره به فرارسیدن 28 خرداد و انتظار مردم برای رسیدن این روز، اظهار کرد: در این روز سرنوشت ساز تغییر و تحولاتی که مورد نیاز کشور و به نفع مردم است به دست خود مردم رقم خواهد خورد.

وی با تاکید بر اینکه امیدواریم مردم با بصیرت، آگاهی و هوشیاری مانند همیشه به کاندیدای اصلح رای دهند، عنوان کرد: رای بالا به کاندیدای اصلح می تواند در حل مشکلات کشور موثر باشد.

این مسئول با اضافه کردن این مطلب که اگر حضور در صندوق های رای کمرنگ باشد، دشمنان ملت ایران را به طمع می اندازد که به کشور ضربات سنگین بزنند، ادامه داد: با توجه به این موضوع، از ملت هوشیار ایران دعوت می شود علی رغم همه مشکلات، در پای صندو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متخلفان انتخاباتی به دستگاه قضا معرفی می شوند

متخلفان انتخاباتی به دستگاه قضا معرفی می شوند