مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 06:452021-06-18سياسي

18 شعبه در مناطق صعب العبور فریدونشهر از دیروز اضافه شدند


به دلیل مناطق صعب العبور 18 شعبه دیروز اضافه شد و نیروها از دیروز آمادگی پیدا کردند و به دلیل پتانسیل قومیتی شهرستان حضور پرشوری تاکنون رقم خورده است.

- با اشاره به برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: 62 شعبه اخذ رأی در شهرستان فریدون شهر وجود دارد که از این میان 42 شعبه به صورت سیار و 20 شعبه ثابت است.

وی افزود: 46 شعبه روستایی و 16 شعبه شهری است و مجموع افرادی که در امر انتخابات در این شهرستان مشغول هستند بیش از هزار و 700 نفر هستند.

فرماندار شهرستان فریدون شهر با اشاره به 35 روستا و دو شهر و 12 تیره عشایری در شهرستان تصریح کرد: حضور پرشوری تا این ساعت پای صندوق های رأی مشاهده شده و حدود 4 هزار نفر شرکت کرده اند و به دلیل اینکه این شهرستان پتانسیل قومیتی هم دارد این شور در آن بیشتر است.

وی افزود: به لحاظ رعایت پروتکل های بهداشتی نیز کاملاً تمام شعب اخذ رأی تحت کنترل است و ماسک، الکل و دستکش به اندازه کافی وجود دارد.

صفری خاطر نشان کرد: به دلیل مناطق صعب العبور 18 شعبه دیروز اضافه شد و نیروها از دیروز آمادگی پیدا کردند و سایر شعبه ها و نیروها از ساعت 4 صبح اعزام و از ساعت 7 صبح آغاز به کار کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 شعبه در مناطق صعب العبور فریدونشهر از دیروز اضافه شدند

18 شعبه در مناطق صعب العبور فریدونشهر از دیروز اضافه شدند