مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 06:452021-06-18سياسي

گزارش منفی مغایر قانون انتخابات از استان تهران اعلام نشده است


رییس هیات بازرسی ستاد انتخابات استان تهران گفت: تاکنون هیچ گزارش منفی مغایر قانون انتخابات از سراسر استان تهران اعلام نشده است.

- ، عبدالرضا چراغعلی پیش از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات استان تهران اظهار داشت: طبق هماهنگی هایی که ستاد انتخابات استان تهران با ستاد انتخابات کشور داشته است برای 7 هزار و 609 صندوق و شعبه اخذ رأی در سطح استان مجموعاً بیش از 7500 بازرس، سربازرس و بازرس ویژه انتخاب شده است.

رییس هیأت بازرسی ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه بازرسان از هفته ها پیش کلاس های حضوری و غیر حضوری را گذرانده اند و بنده هم به نمایندگی از طرف ستاد انتخابات با این عزیزان حضور مستقیم داشتم و همه موضوعات و سناریوهای مختلفی که در خصوص بحث بازرسی و وظایفی که سازمان بازرسی دارد با آنها تبادل نظر شده افزود: خوشبختانه امروز از اولین دقایق آغازین انتخابات بازرسان و سربازرسان از روز قبل از شعب بازدید داشتند و امروز از اولین دقایق روند انتخابات را رصد کرده اند و هیچ گزارش منفی که مغایر قانون باشد در سراسر استان تهران دریافت نشده است.

چراغعلی گفت: با توجه به توضیحات و توجیحاتی که بازرسان عزیز ما در محل شعب شده اند در صورتی که خدایی نکرده اخباری مبنی بر تخلف داشته باشیم انشاالله با حداقل مشکل مسائل حل خواهد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش منفی مغایر قانون انتخابات از استان تهران اعلام نشده است

گزارش منفی مغایر قانون انتخابات از استان تهران اعلام نشده است