مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 06:402021-06-18سياسي

شبکه های مخابراتی به صورت آنلاین رصد می شوند


مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اهمیت حفظ پایداری و کیفیت سرویس های مخابراتی برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات در سطح استان گفت: خطوط و شبکه های مخابراتی به صورت آنلاین رصد و کنترل می شوند.

- ایسنا/کردستان مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اهمیت حفظ پایداری و کیفیت سرویس های مخابراتی برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات در سطح استان گفت: خطوط و شبکه های مخابراتی به صورت آنلاین رصد و کنترل می شوند.

آزاد حکمت در گفت وگو با ایسنا، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: با همین هدف مدیران ستادی، روسای شهرستان های تابعه و کارشناسان مرتبط مخابرات منطقه کردستان از لحاظات آغازین انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا به صورت آماده باش در محل کارخود حضور دارند.

وی افزود: هم اکنون پرسنل حوزه های سیستم های مخابراتی، دیتا، انتقال و فیبر، تغذیه نیرو، تجاری، فن آوری اطلاعات و ارتباطات سیار در حال رصد و مانیتورینگ وضعیت شبکه های مخابراتی در سطح استان هستند.

وی از استقرار تیم های فنی و عملیاتی در شهرستان های استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در صورت بروز مشکل احتمالی در خطوط ارتباطی همکاران منطقه نسبت به رفع آن اقدام خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه های مخابراتی به صورت آنلاین رصد می شوند

شبکه های مخابراتی به صورت آنلاین رصد می شوند