مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 06:352021-06-18سياسي

مشارکت انتخاباتی اقوام در «ایران سربلند»/ رکوردی که شکسته شد


فرهاد دهنوی تهیه کننده باسابقه رادیو درباره تولید برنامه «ایران سربلند» در رادیو گفتگو که به صورت زنده طی 42 ساعت، بدون وقفه به پوشش انتخابات 1400 می پردازد، - فرهاد دهنوی تهیه کننده باسابقه رادیو درباره تولید برنامه ایران سربلند در رادیو گفتگو که به صورت زنده طی 42 ساعت، بدون وقفه به پوشش انتخابات 1400 می پردازد، توضیحاتی ارائه کرد.

فرهاد دهنوی تهیه کننده برنامه انتخاباتی ایران سربلند در رادیو گفتگو که یک برنامه 42 ساعته را از روز پنجشنبه تا 2 بامداد شنبه 29 خرداد تدارک دیده است در این باره به خبرنگار مهر بیان کرد: این برنامه زنده، به صورت تمام وقت و طی 42 ساعت روی آنتن می رود که به نوعی رکورد برنامه های زنده را خواهد شکست.

پخش این برنامه از دیروز صبح از رادیو گفتگو آغاز شده و تا بامداد شنبه ادامه دارد.

این تهیه کننده باسابقه رادیو درباره اینکه مردم و مخاطبان از برنامه انتخاباتی امروز چه انتظاری دارند بیان کرد: مردم اطلاع رسانی دقیق می خواهند به این منظور که رادیو آنها را راهنمایی کند از در خانه بیرون بیایند، شعب مورد نظرشان را پیدا کرده و با شناسنامه بروند رای دهند و برگردند.

دهنوی با اشاره به گزارشگران برنامه در سراسر ایران توضیح داد: ما 140 گزارشگر در تمام شعب در کل ایران گزارشگر داریم و در وزارت کشور و شعب مهم تهران هم گزارش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت انتخاباتی اقوام در «ایران سربلند»/ رکوردی که شکسته شد

مشارکت انتخاباتی اقوام در «ایران سربلند»/ رکوردی که شکسته شد