مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 06:352021-06-18سياسي

شرکت در انتخابات وظیفه وجدانی و انسانی است


شرکت در انتخابات یک قانون الهی، وجدانی و انسانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا فایق رستمی در حاشیه انداختن رأی خود به صندوق در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دشمنان از مشارکت حداکثری ملت ایران در انتخابات 28 خرداد وحشت دارد و برای جلوگیری از خلق این حماسه بزرگ دست به اجرای هر توطئه ای می زنند.

وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات یک قانون الهی، وجدانی و انسانی است، عنوان کرد: همه باید با مشارکت در در این عرصه مهم و سرنوشت ساز دین خود را به نظام، امام و خون شهدا ادا کنیم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: انقلاب ایران اسلامی بر پایه مشورت و مشارکت همه جانبه ملت ایران به رهبری امام فرزانه و بصیر پایه گذاری و جلو رفته است مشارکت حداکثری و آگاهانه در انتخابات تضمین کننده اقتدار این نظام الهی است.

ماموستا رستمی با تاکید براینکه مردم کردستان همواره ثابت کرده اند با وجود تمام مشکلات و محدودیت ها همچنان پای انقلاب ایستاده اند، عنوان کرد: تبلیغات سوء دشمنان نمی تواند آنان را از صحنه خارج کند.

وی افزود: امروز به برکت تلاش شبانه روزی نیروهای نظامی، امنیتی و انتظامی امنیت کاملاً پایدار در سراسر کشور و استان کردستان حاکم است، مردم با حضور حداکثری پای صندوق های رأی، امنیت کنونی را تقویت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت در انتخابات وظیفه وجدانی و انسانی است

شرکت در انتخابات وظیفه وجدانی و انسانی است