مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 06:352021-06-18سياسي

حضور رییس و نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران پای صندوق رأی گیری


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح روز جمعه 28 خرداد و در نخستین ساعات آغاز رأی گیری برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، - معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح روز جمعه 28 خرداد و در نخستین ساعات آغاز رأی گیری برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، رأی خود را به صندوق انداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید اوحدی برای شرکت در انتخابات در وزارت کشور حضور یافت و رأی خود را به صندوق انداخت.

وی همچنین به عنوان عضو شورای مرکزی اجرایی انتخابات در مراسم آغاز انتخابات در وزارت کشور شرکت کرد.

در این مراسم با اعلام وزیر کشور، فرآیند اخذ رأی برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی،میان دوره ای خبرگان رهبری و شوراهای اسلامی شهر و روستا آغاز شد.

حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در نخستین ساعت آغاز رأی گیری با حضور در مدرسه 15 خرداد در خیابان کبکانیان رأی خود را به صندوق انداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور رییس و نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران پای صندوق رأی گیری

حضور رییس و نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران پای صندوق رأی گیری