مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 06:352021-06-18سياسي

بازداشت پنج نفر از عوامل خرید و فروش رأی در کهریزک/ توقیف وجه و خودروهای متخلفان


پنج نفر از عوامل خرید و فروش رأی در کهریزک بازداشت شدند و در پی آن سه کاندید شهر باقرشهر و کهریزک تحت پیگیری قضایی قرار گرفتند.

- امین بابایی بخشدار کهریزک در گفت وگو با خبرنگار فارس در ری اظهار کرد: فرآیند برگزاری انتخابات 1400 با همراهی و همسویی عوامل اجرایی و حوزه های نظارتی به شایستگی از آغازین ساعت روز 28 خرداد محقق شده و شرایط اخذ رای از ساعت 7 صبح با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال اجرا است.

وی در ادامه گفت: بر مبنای اخبار واصله و پیگیری های ارزشمند نیروهای ارزشی در حوزه های مختلف اعم از مجموعه سربازان گمنام امام زمان، مجموعه سپاه، بسیج و نیروهای خدوم مجموعه بخشداری، باخبر شدیم چند نفر اقدام به خرید و فروش آرای شورای اسلامی شهر کهریزک و باقرشهر می کنند.

بخشدار کهریزک با اشاره به رصد تخلفات انتخاباتی در بخش کهریزک افزود: اقدامات موثر و ویژه ای در خصوص تخلفات انتخاباتی به ویژه خرید و فروش رای در حال انجام است که از مهمترین آنها می توان به دستگیری پنج نفر که هم اکنون در حوزه کلانتری تحت نظر هستند و شناسایی تعدادی که با دستور قضایی تحت پیگردد قانونی قرار گرفتند، اشاره کرد.

بابایی تصریح کرد: پیگیری از سه کاندید مستقر در شهر کهریزک و باقرشهر در حال انجام است که حوزه قضایی با اقتدار در راستای پیگیری حقوق عامه مردم و رسیدن اح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت پنج نفر از عوامل خرید و فروش رأی در کهریزک/ توقیف وجه و خودروهای متخلفان

بازداشت پنج نفر از عوامل خرید و فروش رأی در کهریزک/ توقیف وجه و خودروهای متخلفان