مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 06:302021-06-18سياسي

فرماندار اعلام کرد: شور و اشتیاق ملایری ها برای حضور در شعبه های اخذ رأی


معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر گفت: شور و اشتیاق و حضور مردم در شعبه های اخذ رأی نشان دهنده این است که مردم شهرستان ملایر، گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند.

- ایسنا/همدان معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر گفت: شور و اشتیاق و حضور مردم در شعبه های اخذ رأی نشان دهنده این است که مردم شهرستان ملایر، گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند.

قدرت الله ولدی جمعه 28 خردادماه در شعبه اخد رأی واقع در مسجد سیدالشهدا(ع) ملایر؛ اظهار کرد: اعضای هیئت نظارت و بازرسی انتخابات 1400، عملیات توزیع صندوق های اخذ رأی را در محل فرمانداری انجام داده و تمامی صندوق ها ساعت 6 صبح از مسیرهای مشخص شده به محل شعبه ها رسیدند.

فرماندار ویژه ملایر به آغاز رأی گیری از ساعت 7 صبح طبق اعلام وزارت کشور اشاره و بیان کرد: عوامل اجرایی دوشادوش مردم پای صندوق ها حاضر شده و رأی خود را به صندوق ریختند.

وی ادامه داد: شور و اشتیاق و حضور مردم در شعبه های اخذ رأی نشان دهنده این است که مردم شهرستان ملایر، گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب بوده و به دشمنان ثابت می کنند که همیشه در صحنه حضور دارند.

ولدی ضمن تشکر از اصحاب رسانه برای پوشش صحیح و به موقع اخبار انتخابات، یادآور شد: حضور حداکثری مردم در انتخابات 1400، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان است و مردم با این حضور و مشارکت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار اعلام کرد: شور و اشتیاق ملایری ها برای حضور در شعبه های اخذ رأی

فرماندار اعلام کرد: شور و اشتیاق ملایری ها برای حضور در شعبه های اخذ رأی