مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 06:252021-06-18سياسي

تأکید امام جمعه اهل سنت تربت جام بر مشارکت حداکثری در انتخابات


امام جمعه اهل سنت تربت جام با دعوت از مردم شیعه و اهل سنت بر حضور حداکثری در انتخابات گفت: اگر رییس جمهور با رأی بالا انتخاب شود می تواند به عنوان سفیر ایران اسلامی در محافل بین المللی و شورای امنیت از آبروی نظام اسلامی، - مولوی شرف الدین جامی الاحمدی در گفت وگو خبرنگار فارس در تربت جام اظهار کرد: به مردم شریف ایران اسلامی توصیه می کنم که همه حق دارند در انتخابات شرکت کنند و از این حق قانونی خود برای تعیین سرنوشت نهایت استفاده و بهره را ببرند.

امام جمعه اهل سنت تربت جام با بیان اینکه رأی دادن یکی از وظیفه های اصلی امت اسلامی است، افزود: چون ممکن است خدایی نکرده با عدم شرکت در انتخابات، ممکن است افرادی بر مسند امور و تعیین سرنوشت کشور قرار بگیرند که اصلح نباشد.

وی تصریح کرد: پس از همین الآن در انتخابات مشارکت بالایی داشته باشید چون رأی شما پشتوانه قوی برای آینده کشور و ریاست جمهوری است.

جامی الاحمدی خاطرنشان کرد: کسی را انتخاب کنید که برای خدا کار کند، در خدمت اسلام و نظام مقدس اسلامی ایران باشد و به فکر معیشت، اقتصاد، امنیت، سیاست و اقتدا و آبروی کشور اسلامی باشد.

امام جمعه اهل سنت تربت جام با اشاره به اینکه رییس جمهور منتخب باید با نهایت دلسوزی به خواسته های به حق مردم در همه زمینه ها جامعه عمل بپوشاند، بیان کرد: اگر رییس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید امام جمعه اهل سنت تربت جام بر مشارکت حداکثری در انتخابات

تأکید امام جمعه اهل سنت تربت جام بر مشارکت حداکثری در انتخابات