مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 06:152021-06-18سياسي

مشارکت در انتخابات مظهر مردم سالاری دینی است


مشارکت در انتخابات به عنوان مظهر مردم سالاری دینی، یکی از عرصه های بزرگی است که ملت مقاوم و زمان شناس ایران اسلامی به عنوان تکلیف ادا کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه تأسی از شهیدان والامقام و تاریخ ساز انقلاب اسلامی به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با درک عمیق از شرایط حساس و سرنوشت ساز کنونی، بار دیگر دشمنان را نا امید ساخته، وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به منصه ظهور می رسانند.

صالحی اظهار کرد: از کاندیدا و طرفدارانشان انتظار می رود با تبعیت از قانون و رعایت اخلاق حسنه علاوه بر خنثی کردن توطئه های دشمنان و به نمایش گذاشتن وحدت و انسجام ملی، زمینه را برای برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و همراه با حضور حداکثری مردم فراهم سازند.

وی گفت: ️ملت رشید و غیور ایران اسلامی، همواره در پرتو همبستگی و پیوند خالصانه با ارزش های الهی ، با صلابت و از خودگذشتگی در جهت حفظ آرمان های حق طلبانه خود ، محکم و استوار ایستاده و توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرده است.

رییس کل دادگستری هرمزگان گفت: مردم هرمزگان با حضور باشکوه در انتخابات با لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی حماسه بزرگ دیگری را آفریدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت در انتخابات مظهر مردم سالاری دینی است

مشارکت در انتخابات مظهر مردم سالاری دینی است