مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 06:152021-06-18اقتصادي

زمان مناسبی برای سرمایه گذاری در بورس است؟


ارزیابی کلی معاملات بورس نشان دهنده آن است که بازار سرمایه در موقعیت مناسبی برای سرمایه گذاری قرار گرفته و این بازار در مقایسه با سایر بازارهای رقیب، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پیمان حدادی به معاملات بازار سهام در هفته ای که گذشت اشاره کرد و افزود: معاملات بورس در چند روز اخیر تحت تاثیر انتخابات ریاست جمهوری قرار داشت و یکی از ساکن ترین و آرام ترین هفته های معاملاتی خود را پشت سر گذاشت.

وی ادامه داد: حجم معاملات خرد در هفته ای که گذشت به صورت روزانه در محدوده سه هزار میلیارد تومان باقی ماند و بازار سهام نتوانست در این مدت با معاملات خود چندان رونقی را از خود نشان دهد.

حدادی اظهار داشت: همچنین به دنبال حجم پایین معاملات در این مدت، شاهد تغییر محسوسی در قیمت سهام شرکت ها نبودیم و شاخص کل تقریبا بدون تغییر خاصی نسبت به پایان هفته گذشته به کار خود پایان داد.

وی خاطرنشان کرد: بعد از مشخص شدن رییس جمهوری منتخب مردم، فعالین بازار سرمایه وعده های ارائه شده انتخاباتی فرد پیروز شده را در تبلیغات خود در رابطه با بازار سرمایه مرور خواهند کرد و همچنین در کنار آن گمانه زنی های مربوط به این موضوع که چه افرادی در کابینه دولت جدید به خصوص تیم اقتصادی خواهند بود را مورد بررسی قرار می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان مناسبی برای سرمایه گذاری در بورس است؟

زمان مناسبی برای سرمایه گذاری در بورس است؟