مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 06:152021-06-18سياسي

تبلیغ دشمنان برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات شکست خورده است


فرمانده سپاه استان سمنان بابیان اینکه مشارکت در انتخابات امنیت و اقتدار کشور را به دنبال دارد، گفت: امروز تبلیغ دشمنان برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات شکست خورده است.

- ، سردار دامغانی صبح جمعه پس از شرکت در انتخابات در جمع خبرنگاران ضمن بیان اینکه از ساعات اولیه صبح امروز شاهد حضور گسترده مردم در پای صندوق های رأی هستیم، ابراز داشت: همین امر نشان می دهد که تبلیغ دشمنان برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات شکست خورده است.

وی ضمن بیان اینکه مشارکت در انتخابات امنیت و اقتدار کشور را به دنبال دارد، افزود: این مهم می طلبد تا همه از زن و مرد، پیر و جوان پای صندوق های رأی حضور یابیم تا مکر و حیله دشمن به خودشان بازگردد و بدانند که این مردم همچنان پای ارزش های انقلاب خود ایستادند و قدمی عقب نخواهند نشست.

فرمانده سپاه استان سمنان بابیان اینکه در این برهه کنونی تنها راه گذر از مشکلات کشور مشارکت در عرصه های مختلف به ویژه انتخابات است، ابراز داشت: با توجه به اینکه امروز دشمن نوک پیکان حمله خود را به سوی انتخابات ایران نشانه رفته است و مردم بار دیگر با حضور گسترده خود این تیر را به سمت خودشان روانه خواهند کرد.

دامغانی بابیان اینکه مردم همچنان که در ابتدای صبح نیز نظاره گر بودیم از انتخابات حمایت کرده و پای صندوق های رأی حاضر شدند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغ دشمنان برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات شکست خورده است

تبلیغ دشمنان برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات شکست خورده است