مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 06:152021-06-18سياسي

سردار کریمی: مشارکت حداکثری ضریب امنیت سیاسی و اجتماعی کشور را بالا می برد


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه انتخابات ابزاری برای مشارکت سیاسی مردم در حاکمیت محسوب می شود، گفت: مشارکت حداکثری ضریب امنیت سیاسی و اجتماعی کشور را ارتقا می بخشد.

- ایسنا/مرکزی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه انتخابات ابزاری برای مشارکت سیاسی مردم در حاکمیت محسوب می شود، گفت: مشارکت حداکثری ضریب امنیت سیاسی و اجتماعی کشور را ارتقا می بخشد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه مشارکت یک امر چند وجهی و چند وضعیتی در بخش های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و نظامی است، اظهار کرد: از آنجاکه مهمترین سرمایه نظام اسلامی سرمایه مردمی است، لذا تمام موفقیت های نظام بستگی به حضور مردم در صحنه دارد.

وی افزود: به هر میزان مشارکت سیاسی محقق شود یقینا دولتی که سرکار خواهد آمد هم می تواند با جهان تعامل خوبی را برقرار کرده و از موضع اقتدار مطالبات امت اسلامی را پیگیری کند و هم در سطح ملی می تواند مسائل کشور را دنبال کند و مهمتر از آن اینکه در سایر عرصه ها نیز باید مردم همراهی کنند.

سردار کریمی تصریح کرد: طبیعی است که وقتی در مشارکت سیاسی، احساس تعلق نسبت به نظام و کشور ایجاد شود، در مشارکت های اقتصادی، فرهنگی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار کریمی: مشارکت حداکثری ضریب امنیت سیاسی و اجتماعی کشور را بالا می برد

سردار کریمی: مشارکت حداکثری ضریب امنیت سیاسی و اجتماعی کشور را بالا می برد