مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 06:052021-06-18سياسي

بیش از 4 هزار نفر امنیت صندوق های رأی همدان را بر عهده دارند


دبیر ستاد امنیت انتخابات استان همدان گفت: 4 هزار و 682 نفر نیروی نظامی و انتظامی به صورت تلفیقی کار حفاظت از صندوق های اخذ رأی را بر عهده دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مهدی اخوان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شرایط حساس داخلی و  بین المللی بر اهمیت این دوره از انتخابات و تأثیرگذاری بر مولفه های امنیتی استان و کشور افزوده است اظهار کرد: از ابتدای اسفندماه سال گذشته به منظور اتخاذ تدابیر برای امنیت انتخابات، ستاد امنیت در استان هم عرض ستاد انتخابات به ریاست معاون سیاسی، امنیتی استانداری تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه در این ستاد سازوکار لازم برای تعامل و همکاری بین دستگاه های نظامی، امنیتی انتظامی و قضایی با هدف ایجاد فضای امن برای برگزاری انتخابات شکل گرفت افزود: خوشبختانه شاهد تعامل و هماهنگی بین جوامع مختلف استان از ابتدای تشکل ستاد امنیت انتخابات در استان هستیم.

دبیر ستاد امنیت انتخابات استان همدان با بیان اینکه یکی از وظایف ستاد امنیت تأمین نظم و امنیت شعب اخذ رأی است تصریح کرد: 4 هزار و 682 نفر نیروی نظامی و انتظامی به صورت تلفیقی کار حفاظت از صندوق های اخذ رأی را بر عهده دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 4 هزار نفر امنیت صندوق های رأی همدان را بر عهده دارند

بیش از 4 هزار نفر امنیت صندوق های رأی همدان را بر عهده دارند