مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 06:052021-06-18سياسي

حل مشکلات کشور با روحیه و عمل جهادی امکان پذیر است


جانشین سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: بدون تردید، امروز حل مسائل و مشکلات کشور با روحیه و عمل جهادی امکان پذیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حمیدرضا الله بداشتی پیش از ظهر امروز در نشست با مدیران بسیج سازندگی و هیأت رییسه مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل اظهار کرد: امروز مردم یاری و مردم داری، با افتخار در اولویت برنامه های بسیج و سپاه قرار گرفته است و خدمت خالصانه به مردم، توفیق الهی به همه بسیجیان، مدیران و مسؤولان در مجموعه بسیج و سپاه است.

وی افزود: امروز بسیج سازندگی و گروه های جهادی بسیج به عنوان میدان داران عرصه محرومیت زدایی و خدمت رسانی، در خط مقدم خدمت به مردم در مناطق محروم کشور هستند.

جانشین سازمان بسیج سازندگی کشور تصریح کرد: با روحیه جهادی، بن بست ها از بین می رود و امروز حل مسائل و مشکلات موجود کشور با روحیه و عمل جهادی و انقلابی امکان پذیر است.

الله بداشتی بیان داشت: مردم در تمام شرایط سخت و بزنگاه ها، پشتیبان انقلاب و رهبری بودند که تقدیم هزاران شهید و جانباز در دوران دفاع مقدس، نشان دهنده نقش بی نظیر و خطیر مردم در دفاع جانانه از کشور است.

وی ادامه داد: همه ما وظیفه داریم با بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود و با روحیه جهادی و انقلابی، با تمام وجود برای محرومیت زدایی و خدمات رسانی در مناطق محروم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات کشور با روحیه و عمل جهادی امکان پذیر است

حل مشکلات کشور با روحیه و عمل جهادی امکان پذیر است