مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 06:052021-06-18سياسي

استاندار ایلام: انتخابات با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در حال برگزاری است


از 1598 شعبه اخذ رای ، در استان ، 826 شعبه مربوط به سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: از 1598 شعبه اخذ رای ، در استان ، 826 شعبه مربوط به سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است.

محمد نوذری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: امروز روز افتخارآفرینی مردم برای ساختن ایرانی آباد و مقتدر است و بار دیگر به جهانیان ثابت شد که مردم ایران پای آرمان های خود محکم تر از پیش ایستاده اند.

وی با بیان اینکه امروز هم مشارکت مردم و حفظ سلامتی آنان مهم است، تصریح کرد: نظارت های بهداشتی در تمام شعب حاکم و پروتکل های لازم رعایت می شوند.

استاندار ایلام تصریح کرد: با حضور 16 هزار نفر عامل اجرایی در 1598 شعبه ثابت و سیار و با حضور فرایند اخذ رای انتخابات 28 خردادماه را در این استان در حال انجام است و از مجموع شعب رای پیش بینی شده 826 شعبه مربوط به انتخابات ریاست جمهوری و 772 شعبه مربوط به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاست.

وی از افزایش 13 درصدی شعب اخذ رای نسبت به ادوار گذشته خبر داد و تاکید کرد: این افزایش شعب به دلیل رعایت فاصله گذاری و در راستای حفظ سلامت مردم است.

استاندار ایلام با درخواست از مردم برای حضور آگاهانه در انتخابات و انتخاب فرد اصلح خود یادآور شد: سلامت، امنیت، مشارکت و بی طرفی چهار اصل مهم انتخابات پیشرو ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار ایلام: انتخابات با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در حال برگزاری است

استاندار ایلام: انتخابات با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در حال برگزاری است