مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 06:002021-06-18سياسي

حضور مردم آستانه اشرفیه از نخستین ساعات آغاز رای گیری در شعب اخذ رای


مردم ولایتمدار شهرستان مذهبی آستانه اشرفیه امروز از نخستین ساعات آغاز رای گیری به شعب اخذ رای آمده اند تا آرای خود را به صندوق بیاندازند.

- ایسنا/گیلان مردم ولایتمدار شهرستان مذهبی آستانه اشرفیه امروز از نخستین ساعات آغاز رای گیری به شعب اخذ رای آمده اند تا آرای خود را به صندوق بیاندازند.

رضایی فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در شهرستان آستانه اشرفیه تمهیدات لازم را برای اجرا و برگزاری انتخابات فراهم است، تصریح کرد: 145 شعبه اخذ رای در شهرستان آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در نظر گرفته شده است که از این تعداد 47شعبه در بخش بندر کیاشهر و 98 شعبه در بخش مرکزی و شهرستان آستانه اشرفیه فعال هستند.

وی افزود: در سال 1400 انتخابات ریاست جمهوری درکل کشور ، نمایندگی میان دوره ای مجلس درشهرستان آستانه اشرفیه_ بندر کیاشهر و 103شورای روستا در بخش مرکزی شهرستان و بندر کیاشهر که به تفکیک 71روستا در بخش مرکزی و 32روستا در بخش بندرکیاشهر است و سه روستا هم شورای 5نفر دارند که در مجموع 106صندوق در روستا و از مجموع صندوق ها یک صندوق رای برای شهر آستانه اشرفیه و یک صندوق سیار هم برای بخش بندر کیاشهر است.

رضایی ادامه داد: بیش از 2500 نفر از عوامل اجرایی در امر برگزاری انتخابات با فرمانداری همکاری دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مردم آستانه اشرفیه از نخستین ساعات آغاز رای گیری در شعب اخذ رای

حضور مردم آستانه اشرفیه از نخستین ساعات آغاز رای گیری در شعب اخذ رای