مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 05:552021-06-18سياسي

شعب، دستورالعمل های فوری وزارت کشور را از صدا و سیما دریافت کنند


اعضای شعب اخذ رأی حتماً در شعبه یک دستگاه رادیو یا تلویزیون روشن جهت ابلاغ دستورالعمل­ های فوری ستاد انتخابات کشور در دسترس داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه 22 خود از اعضای شعب اخذ رأی خواست حتماً در شعبه اخذ رأی یک دستگاه رادیو یا تلویزیون روشن در دسترس داشته باشند تا دستورالعمل های فوری ستاد انتخابات کشور را که از طریق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ابلاغ می گردد مورد عمل قرار دهند.

متن کامل این اطلاعیه، بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم ستاد انتخابات کشور اطلاعیه شماره 22 به اطلاع اعضای محترم شعب اخذ رأی می رساند، حتماً در شعبه اخذ رأی یک دستگاه رادیو یا تلویزیون روشن در دسترس داشته باشند تا دستورالعمل های فوری ستاد انتخابات کشور را که از طریق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ابلاغ می گردد مورد عمل قرار دهند.

اطلاعیه های ستاد انتخابات کشور به منزله دستور کتبی ستاد انتخابات بوده و رعایت آن الزامی می باشد .

همچنین کلیه اوراق و آثار تبلیغاتی متعلق به نامزدهای انتخاباتی به هیچ عنوان نباید در محل شعبه و اطراف درب ورودی و خروجی آن وجود داشته باشد، لذا در صورت مشاهده لازم است به سرعت امحاء شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعب، دستورالعمل های فوری وزارت کشور را از صدا و سیما دریافت کنند

شعب، دستورالعمل های فوری وزارت کشور را از صدا و سیما دریافت کنند