مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 05:452021-06-18سياسي

همه تمهیدات بهداشتی در شعب اخذ رای سیستان و بلوچستان لحاظ شده است


رییس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان گفت:همه تمهیدات بهداشتی در شعب اخذ رای اندیشیده شده و مردم از این بابت نگرانی نداشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ابوذر کوثری با بیان اینکه فرایند رای گیری در سراسر سیستان و بلوچستان همزمان با کشور راس ساعت هفت صبح آغاز شد افزود:2299 شعبه اخذ رای ثابت و سیار برای انتخابات پیش رو در سراسر سیستان و بلوچستان درنظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد صندوق های در نظر گرفته شده برای انتخابات 30 درصد شعبه های شهری و 70 درصد شعبه های روستایی هستند افزود: در مجموع 42 درصد این شعبه ها ثابت و 58 درصد نیز سیار است.

رییس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان با بیان اینکه 85.

5 درصد صلاحیت داوطلبان شهری سیستان و بلوچستان تایید شده است افزود: 98 درصد صلاحیت داوطلبان حوزه روستایی استان نیز تایید شده است.

وی با اشاره به اینکه حدود 12 نفر از تایید صلاحیت شدگان در هیات نظارت شهرستان و اجرایی، در هیات نظارت مرکزی رد صلاحیت شدند گفت: تعداد واجدان شرایط رای دادن در سراسر استان یک میلیون و 680 هزار و 508 نفر است.

کوثری با اشاره به شمار رای اولی های سیستان و بلوچستان در انتخابات 1400 تصریح کرد: در این دوره 73 هزار نفر رای اولی در استان برای نخستین بار در پای صندوق های اخذ رای حضور خواهند یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه تمهیدات بهداشتی در شعب اخذ رای سیستان و بلوچستان لحاظ شده است

همه تمهیدات بهداشتی در شعب اخذ رای سیستان و بلوچستان لحاظ شده است