مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 05:402021-06-18سياسي

انتخابات تجلی اراده و اقتدار مردم است/ برخورد با تخلفات انتخاباتی


رییس کل دادگستری لرستان با تاکید بر اینکه انتخابات تجلی اراده و اقتدار ملت اسلامی است، گفت: با تخلفات و جرایم انتخاباتی در استان برخورد قاطع می شود.

- محمد رزم در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده امنیتی و قضایی لازم برای برگزاری انتخابات در لرستان اظهار داشت: تشکیل ستاد پیشگیری و استقرار 25 شعبه رسیدگی به جرایم انتخاباتی از جمله اقدامات صورت گرفته بوده است.

وی با تاکید بر ضرورت حضور حداکثری مردم در پای صندوق های اخذ رأی عنوان کرد: نظام سیاسی در جمهوری اسلامی ایران به شکل جمهوری اسلامی است و با خواست مردم شکل گرفته است.

رییس کل دادگستری لرستان با بیان اینکه مردم در سرنوشت سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خودشان دخالت دارند و این حکومت در حقیقت توسط خود مردم اداره می شود افزود: انتخابات تجلی اراده و اقتدار ملت اسلامی است.

رزم با تاکید بر اینکه قطعاً انتخابات در کمال امنیت، آسایش و آرامش در لرستان برگزار می شود گفت: انتخاباتی بدون حاشیه در استان امیدواریم داشته باشیم و خدایی ناکرده درگیری هواداران بعضی از نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا را نداشته باشیم.

وی تصریح کرد: ستادهای ملی و استانی برای پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی تشکیل شده و وظایف این ستادها نیز پایش، رصد مداوم و مستمر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات تجلی اراده و اقتدار مردم است/ برخورد با تخلفات انتخاباتی

انتخابات تجلی اراده و اقتدار مردم است/ برخورد با تخلفات انتخاباتی