مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 05:352021-06-18فرهنگي

سینماگر ایرانی برنده جشنواره فیلم ترایبکا شد


برندگان بیستمین جشنواره فیلم «ترایبکا» در شاخه های مختلف اعلام شد و رضا ریاحی سینماگر ایرانی جایزه بهترین انیمیشن کوتاه جشنواره را به خود اختصاص داد.

- برندگان بیستمین جشنواره فیلم ترایبکا در شاخه های مختلف اعلام شد و رضا ریاحی سینماگر ایرانی جایزه بهترین انیمیشن کوتاه جشنواره را به خود اختصاص داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انیمیشن کوتاه نوازنده ساخته رضا ریاحی محصول کشور فرانسه، توانست جایزه بهترین انیمیشن کوتاه بیستمین دوره جشنواره فیلم ترایبکا نیویورک را به خود اختصاص بدهد.

رضا ریاحی، نقاش و فیلمساز ایرانی پیش از این در انیمیشن معروف و نامزد اسکار نان آور (2017) ساخته نورا تومی یکی از کارگردانان هنری بود.

انیمیشن 15 دقیقه ای نوازنده روایتگر عشق، جنگ و دشواری ها در ایرانِ قرن سیزدهم میلادی است.

اما در سایر بخش های این رویداد سینمایی، فیلم تازه کار به نویسندگی و کارگردانی لاورن هاداوی جایزه بهترین فیلم بلند داستانی آمریکایی را به خود اختصاص داد و جایزه بهترین فیلم بلند داستانی بین المللی هم به برایتون چهارم به کارگردانی لوان کوگاشویلی از گرجستان رسید.

بیستمین جشنواره فیلم ترایبکا از تاریخ 9 تا 20 ژوئن (19 تا 30 خرداد) برگزار می شود و شامل نمایش66 فیلم از جمله 55 نمایش نخست جهانی است و فیلم قصیده گاو سفید به کارگردانی بهتاش صناعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سینماگر ایرانی برنده جشنواره فیلم ترایبکا شد

سینماگر ایرانی برنده جشنواره فیلم ترایبکا شد