مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 05:302021-06-18سياسي

مشارکت حداکثری در انتخابات حرکت در مسیر شهداست


مدیرکل بنیاد شهید گیلان، حضور حداکثری در انتخابات 28 خرداد را حرکت در مسیر امام و شهدا برشمرد و تصریح کرد: توصیه خانواده های شهدا و ایثارگران نیز مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

- ایسنا/گیلان مدیرکل بنیاد شهید گیلان، حضور حداکثری در انتخابات 28 خرداد را حرکت در مسیر امام و شهدا برشمرد و تصریح کرد: توصیه خانواده های شهدا و ایثارگران نیز مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

عبدالله پاکاری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه انتخابات امسال از حساسیت ویژه ای برخوردار است و دشمنان به دنبال کاهش حضور مردم در این عرصه خطیر سیاسی و اجتماعی از طریق رسانه های خود هستند، اظهار کرد: مردم باید در این فرآیند ملی با حضور گسترده خود در پای صندوق های رای، توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

وی برگزاری انتخابات سالم، پیشرفته و با حضور حداکثری را برای جمهوری اسلامی افتخاری مهم دانست و تاکید کرد: حضور پرشور و باشکوه مردم پای صندوق های رای در روز انتخابات، ایران را در دنیا در جایگاه ویژه و ممتاز قرار خواهد داد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان، با بیان اینکه یکی از موضوع های مهمی که همواره بنیانگذار جمهوری اسلامی و شهدا بر آن تاکید داشتند، موضوع انتخابات و مشارکت فعال در آن است، یادآور شد: مردم قهرمان، بصیر و ولایی ایران برای خش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت حداکثری در انتخابات حرکت در مسیر شهداست

مشارکت حداکثری در انتخابات حرکت در مسیر شهداست