مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 05:052021-06-18سياسي

رأی بالا پشتوانه اقتدار رییس جمهوری و دولت آینده است


نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، گفت: رأی بالا پشتوانه اقتدار رییس جمهوری و دولت آینده است.

- با تاکید بر اینکه در نظام های مردم سالار و دموکراسی، مردم تغییر را از طریق صندوق های رأی دنبال می کنند و انتخابات فرصتی برای تغییر در اداره کشور فراهم می کند اظهار داشت: ما باید این فرصت را مغتنم بشماریم و برنامه و انتظاراتی را که داریم از طریق این تغییر و تحول دنبال کنیم.

وی عنوان کرد: در این روزها رسانه های بیگانه و دشمنان انقلاب اسلامی بر طبل اینکه مردم در انتخابات حضور پیدا نکنند می زنند، اما ما می دانیم که ایران و ایرانی همیشه بیگانه ستیز بوده و مردم ما آگاه تر از آن هستند که به این رسانه های معاند گوش بدهند.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی افزود: دولت کارآمد رهگذر اصلاح و رفع مشکلات جامعه است و رأی بالا پشتوانه اقتدار ریاست جمهوری و دولت آینده در معادلات داخلی و خارجی است.

گودرزی با تاکید بر انتخاب یک دولت با انگیزه، با برنامه و با روحیه جهادی از سوی مردم افزود: امیدواریم با حضور مردم شاهد انتخاباتی با شکوه و مشارکت بالا باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رأی بالا پشتوانه اقتدار رییس جمهوری و دولت آینده است

رأی بالا پشتوانه اقتدار رییس جمهوری و دولت آینده است