مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 04:502021-06-18سياسي

استاندار قم: تراکم رای گیری را به ساعات پایانی انتخابات منتقل نکنید


استاندار قم با اشاره به حضور پرشور مردم این استان در پای صندوق های رای گفت: مردم این رویه را ادامه داده و رای خود را به ساعت های پایانی موکول ننمایند.

- ایسنا/قم استاندار قم با اشاره به حضور پرشور مردم این استان در پای صندوق های رای گفت: مردم این رویه را ادامه داده و رای خود را به ساعت های پایانی موکول ننمایند.

بهرام سرمست روز جمعه در ستاد انتخابات قم طی گفت و گویی با بیان اینکه امروز سرنوشت ملت توسط خودِ ملت رقم می خورد، اظهار داشت: خادمان ملت در ستاد انتخابات بر اساس تقویم انتخابات، کلیه فرآیندهای انتخاباتی را طبق مقررات انجام دادند.

وی یادآور شد: ما بر اساس سیاست های کلی ابلاغی رهبر معظم انقلاب، موظف به تامین سلامت و امنیت اتتخابات بودیم و تمام پیش بینی ها و تمهیدهای لازم برای این منظور صورت گرفته است.

سرمست خاطرنشان کرد: امروز نوبت مردم است که در این آزمون بزرگ شرکت کنند و همانند سال های گذشته که موفق و پیروز و سربلند بیرون آمدند، انتظار داریم، امسال هم سربلند بیرون بیایند.

وی افزود: تمام تدابیر و پیش بینی ها توسط هیات های نظارت و پشتیبانی اندیشیده شده، خوشبختاته حضور باشکوهی داریم و از همین ابتدای صبح مردم حضور خوبی داشتند، و بنا به فرمایش رهبری که توصیه کردند که در همان ساعت های اولیه، رای خود را به صندوق ها بیاندازن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار قم: تراکم رای گیری را به ساعات پایانی انتخابات منتقل نکنید

استاندار قم: تراکم رای گیری را به ساعات پایانی انتخابات منتقل نکنید