مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 04:452021-06-18سياسي

240 شعبه از بیماران در مراکز درمانی استان تهران اخذ رای می کنند


رییس کمیته بهداشت ستاد انتخابات استان تهران گفت: 240 شعبه از بیماران کرونایی و بیماران حاضر در مراکز درمانی استان تهران اخذ رای می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر نظر گرفته شد، که از آن جمله می توان به افزایش دو برابری تعداد شعب اخذ رأی در استان تهران، حذف مهر در اثر انگشت برای رأی دادن و افزایش ساعات اخذ رأی اشاره کرد.

وی از حضور ضابطین بهداشتی در شعب اخذ رأی این استان خبر داد و گفت: از مردم می خواهیم با خودکارهای شخصی خود به شعب اخذ رأی بیایند.

رییس کمیته بهداشت ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به تعبیه 240 شعبه سیار اخذ رأی برای دریافت رأی بیماران کرونایی و دیگر بیماران افزود: از این بیماران در مراکز درمانی و توسط شعب سیار اخذ رأی می شود.

کوهپایه زاده بیان داشت: مدت زمانی طولانی است و داشتن سعه صدر سبب کاهش ازدحام می شود و می بایست فاصله دو متر برای جلوگیری از شیوع کرونا رعایت شود.

وی در ادامه عنوان داشت: 80 مرکز طبخ مواد غذایی برای دست اندرکاران انتخابات داریم که در هر مرکز یک ضابط بهداشتی مستقر شده است، در هر 10 مرکز اخذ رأی نیز یک ضابط بهداشتی حضور دارد و در هر شعبه نیز یک نفر آموزش دیده که رعایت اصول بهداشتی برای وی آموزش دیده است، حضور دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

240 شعبه از بیماران در مراکز درمانی استان تهران اخذ رای می کنند

240 شعبه از بیماران در مراکز درمانی استان تهران اخذ رای می کنند