مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 04:352021-06-18سياسي

1600 بازرس بر حسن اجرای قانون در انتخابات نظارت می کنند


رییس هیأت بازرسی انتخابات استان همدان گفت: یک هزار و 600 بازرس در استان همدان بر حسن اجرای قانون در انتخابات نظارت دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، فرهاد فرزانه صبح امروز در جمع خبرنگاران همدان با بیان اینکه یکی از ارکان برگزاری انتخابات هیأت های بازرسی هستند اظهار کرد: وظیفه هیأت بازرسی نظارت بر حسن اجرای قانون و کنترل فرایند برگزاری انتخابات منطبق با قانون صیانت و حفاظت از آرای مردم است، این وظیفه بر مبنای ماده 25 قانون مجلس، ماده 69 قانون انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و ماده 31 قانون ریاست جمهوری بر عهده هیأت های بازرسی است.

وی با بیان اینکه به همین منظور برای هر شعبه شهری و روستایی یک نفر بازرس انتخاب شده است افزود: 96 سربازرس و 15 بازرس ویژه به اضافه هیأت های نظارت شهرستانی و هیأت بازرسی استان و در مجموع یک هزار و 600 نفر نحوه اجرای قوانین را در انتخابات رصد می کنند.

رییس هیأت بازرسی انتخابات استان همدان تصریح کرد: با این توضیح هر نوع تخلفی که مردم در حوزه های شهری و روستایی از مجریان، کاندیداها و دست اندرکاران انتخابات، مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی ببینند، می توانند با مراجعه حضوری و ثبت در پورتال استانداری، لینک شکایت مردمی ثبت کرده و یا با شماره 38256005 تماس بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1600 بازرس بر حسن اجرای قانون در انتخابات نظارت می کنند

1600 بازرس بر حسن اجرای قانون در انتخابات نظارت می کنند