مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 04:352021-06-18سياسي

دو بالگرد آمده اعزام برای رای گیری در مناطق صعب العبور استان کرمان


مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری کرمان گفت: دو بالگرد در هوانیروز کرمان و فرودگاه جیرفت مستقر شده و در صورت نیاز به منظور رای گیری در نقاط صعب العبور، - ایسنا/کرمان مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری کرمان گفت: دو بالگرد در هوانیروز کرمان و فرودگاه جیرفت مستقر شده و در صورت نیاز به منظور رای گیری در نقاط صعب العبور، پوشش می دهند.

دکتر محمدصادق بصیری دقایقی قبل در جلسه ستاد انتخابات استان کرمان با اشاره به حضور پرشور مردم استان در انتخابات اظهار کرد: بیش از تعداد واجدین شرایط در استان کرمان تعرفه داریم و جای نگرانی نیست و مازاد بر نیاز، تعرفه در شهرستان ها توزیع شده است.

وی افزود: دو میلیون و 197 هزار و 572 نفر واجد شرایط رای دادن در استان کرمان داریم.

بصیری تصریح کرد: از ساعت هفت روز گذشته تبلیغات انتخاباتی ممنوع است و اگر موردی دال بر تبلیغ له یا علیه فردی دیده شود و تخلف صورت بگیرد، نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای حضو دارند و موارد بررسی می شود.

معاون استاندار کرمان بیان کرد: همچنین در صورت مشاهده تخلفات انتخاباتی مردم می توانند موارد از طریق سامانه 111 و 03432222550 شماره تلفن بازرسی استانداری موارد را گزارش بدهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این جلسه حمید شمس الدینی مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری کرمان گفت: دو بالگرد در هوانیروز کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو بالگرد آمده اعزام برای رای گیری در مناطق صعب العبور استان کرمان

دو بالگرد آمده اعزام برای رای گیری در مناطق صعب العبور استان کرمان