مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 04:152021-06-18اجتماعي

رانندگان سرویس نسبت به کرونا واکسینه می شوند؟


در حال حاضر آمار دقیقی ندارم، زیرا اقدامات مربوط به سال جدید در این زمینه تازه شروع شده است و هنوز ثبت نام سرویس ها را انجام نداده ایم که بخواهیم آماری اعلام کنیم.

- ضمن اینکه استان ها هم باید آمار خود را به ما اعلام کنند.

مدیرکل انجمن اولیا ومربیان وزارت آموزش و پرورش گفت: اگر تصمیم بر این شد که آموزش مدارس از مهر ماه به شکل حضوری انجام شود، قطعا واکسیناسیون رانندگان به بهتر شدن شرایط کمک خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، نورعلی عباسپور، مدیرکل انجمن اولیا ومربیان وزارت آموزش و پرورش، در واکنش به پیشنهاد معاون بهداشت وزارت بهداشت مبنی بر واکسینه کردن رانندگان سرویس مدارس پس از معلمان، در راستای برگزاری آموزش حضوری بیان کرد: ما به عنوان وزارت آموزش و پرورش قطعا از این پیشنهاد استقبال می کنیم.

وی با اشاره به اینکه قطعا واکسیناسیون رانندگان سرویس مدارس کمک کننده خواهد بود، گفت: این پیشنهاد و انجام آن قطعا به ما کمک خواهد کرد.

با توجه به شبکه رانندگان سرویس مدارس که در کشور مشخص هستند و افرادی که مشخصات آنها ثبت می شود، اگر تصمیم این شد که آموزش مدارس از مهر ماه به شکل حضوری باشد، قطعا واکسیناسیون رانندگان به بهتر شدن شرایط کمک خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رانندگان سرویس نسبت به کرونا واکسینه می شوند؟

رانندگان سرویس نسبت به کرونا واکسینه می شوند؟