مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 04:152021-06-18سياسي

حسن بیگی: تعرفه در تهران به میزان کافی توزیع شده است


رییس ستاد انتخابات استان تهران گفت: شعب سیار به تعداد کافی در سطح استان وجود دارد و اگر گزارش برسد که شعبه ای شلوغ است نیز این شعب سیار در محل حضور می یابند.

- رییس ستاد انتخابات استان تهران گفت: شعب سیار به تعداد کافی در سطح استان وجود دارد و اگر گزارش برسد که شعبه ای شلوغ است نیز این شعب سیار در محل حضور می یابند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شکرالله حسن بیگی در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به آغاز فرایند رأی گیری در استان تهران، اظهار کرد: هماهنگی خوبی بین هیئت های اجرایی و نظارت انجام شده و 6846 شعبه اخذ رای در تهران داریم که 3797 شعبه مختص شهر تهران است که در مقایسه با سایر استان ها این تعداد برابر با تعداد شعب 10 تا 12 استان دیگر است.

وی افزود: واجدین شرایط استان براساس اعلام وزارت کشور 9 میلیون و 815 هزار و 77 نفر است که با توجه به این میزان، ما 15 درصد بیشتر از آن در شعب رأی گیری تعرفه توزیع کردیم و بازهم مقداری تعرفه در مخزن داریم آن را به محض درخواست شعب به آنها ارسال می کنیم.

رییس ستاد انتخابات استان تهران ادامه داد: الان ما تنها سه شعبه اخذ رای داریم که کارهای مقدماتی و لازم آن برای آغاز فعالیت، انجام نشده، اما سایر شعب مشغول به فعالیت هستند که هرکدام شرایط شان فراهم است به صورت آنلاین و آنهایی که این شرایط را ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسن بیگی: تعرفه در تهران به میزان کافی توزیع شده است

حسن بیگی: تعرفه در تهران به میزان کافی توزیع شده است