مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 04:052021-06-18سياسي

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس رای خود را به صندوق انداخت


نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس رای خود را به صندوق انداخت و گفت: حضور مردم تهدیدی است برای دشمنان تا ببیند با این همه تبلیغ و در اوج مشکلات مردم ما همچنان پای نظام و رهبری هستند و تهدیدات دشمنان هیچ خللی در قدم های استوار مردم ایجاد نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام سبزی پس از انداختن رای خود در صندوق با بیان اینکه امروز در آستانه خلق یک حماسه ملی هستیم، اظهار کرد: امروز 28 خردادماه در طلیعه گام دوم انقلاب مردم ایران یک بار دیگر با خلق حماسه ملی پای آرمان های نظام خواهند ایستاد.

وی با بیان اینکه امروز روز آزمون ملی و سراسری مردم ایران است، افزود: به مردم عزیز خصوصا شهروندان ساوجی که از نخستین دقایق صبح پای صندوق آمده اند یا در ساعات آینده خواهند آمد درود می فرستیم و امیدواریم با رای پر برکت خود در تعیین آینده شهر و کشور نقش خود را ایفا کنند.

  نماینده مردم ساوه و زرندیه تصریح کرد: امروز در مقابل دیدگان رسانه های خارجی و داخلی باید حماسه ای خلق کنیم تا این روز به یک جشن ملی بدل شود و سرنوشت چند سال آینده با انتخابی درست به بهترین شکل ممکن رقم بخورد تا از این مشکلات عبور کنیم.

سبزی با تاکید بر اینکه هر رای یک تیر به قلب یک تعهد برای حفظ نظام، بیعت با رهبری و آرمان های والای شهدا است، گفت: حضور مردم تعهدی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس رای خود را به صندوق انداخت

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس رای خود را به صندوق انداخت