مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 04:002021-06-18سياسي

پیام نماینده ولی فقیه در سپاه به مناسبت انتخابات 28 خردادماه


حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در پیامی به مناسبت انتخابات 28 خردادماه گفت: آحاد مختلف ملت بویژه جوانان ، فردا با حضور پای صندوق های رای ، تراز هوشمندی و هوشیاری خود را به رخ جهانیان خواهند کشید.

- حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در پیامی به مناسبت انتخابات 28 خردادماه گفت: آحاد مختلف ملت بویژه جوانان ، فردا با حضور پای صندوق های رای ، تراز هوشمندی و هوشیاری خود را به رخ جهانیان خواهند کشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه به مناسبت انتخابات 28 خردادماه، پیامی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم در آستانه حضور شکوهمند ، پر شور و با نشاط ملت مومن و انقلابی ایران در انتخابات 28 خردادماه و خلق حماسه سیاسی جدیدی در سپهر انقلاب و میهن اسلامی ، که ناامیدی و حقارت دشمنان قسم خورده اسلام و میهن عزیزمان را در میدانی دیگر، رقم خواهد زد ، از خدای کریم و نعیم طلب می کنیم احساس مسئولیت و مشارکت حداکثری این مردم مومن ، بصیر و دشمن شناس را در زمره عمل صالح در کارنامه آنان ثبت و مشمول الطاف خویش در آخرت قرار دهد.

تردیدی نیست آحاد مختلف ملت بویژه جوانان پیشگام،پیشرو و آینده ساز جامعه ، فردا با حضور پای صندوق های رای ، تراز هوشمندی و هوشیاری خود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام نماینده ولی فقیه در سپاه به مناسبت انتخابات 28 خردادماه

پیام نماینده ولی فقیه در سپاه به مناسبت انتخابات 28 خردادماه