مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 03:552021-06-18سياسي

حضور ناظران بهداشتی در شعب اخذ رأی/نگرانی بابت انتقال کرونا وجود ندارد


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: با اطمینان کامل عرض می کنم هچ نگرانی بابت بیماری کرونا و انتقال آن در شعب اخذ رای وجود نخواهد داشت و ناظران بهداشتی در شعب مستقر هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، احمد جمالی زاده امروز در خصوص نگرانی هایی که از بحث سلامت مردم در روز انتخابات به دلیل ویروس کرونا وجود داشت، اظهار کرد: تدابیر لازم هم در خصوص جانمایی شعب و صندوق ها و هم اقداماتی که باید قبل از زمان رای گیری باشد از جمله  فضاهایی که باید در نظر گرفته می شد و افزایش تعداد شعب اخذ رای، اندیشیده شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ادامه داد: آموزش های لازم به عوامل اجرایی رأی گیری ارائه شده و در روز رای گیری بازرسان بهداشت محیط در کلیه مناطق شهری و روستایی مستقر هستند و بازدیدهای مرتب و منظمی از شعب اخذ رای خواهند داشت.

جمالی زاده افزود: بحث فضا و تهویه جایی که صندوق ها مستقر هستند خیلی مهم است، استفاده از ماسک هم توسط عوامل اجرایی هم مردم ضرروی بوده و وجود مواد ضدعفونی در محل صندوق ها برای استفاده مردم لازم است و حفظ فاصله اجتماعی به ویژه زمانی که ازدحام هست باید عوامل صندوق نظارت کنند که تجمع نشود و مشکلی پیش نیاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور ناظران بهداشتی در شعب اخذ رأی/نگرانی بابت انتقال کرونا وجود ندارد

حضور ناظران بهداشتی در شعب اخذ رأی/نگرانی بابت انتقال کرونا وجود ندارد