مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 03:502021-06-18بين الملل

سالیوان: بایدن درباره ظرفیت های سایبری آمریکا به پوتین توضیح داد


مشاور امنیت ملی آمریکا گفت، بایدن در نشست با پوتین در ژنو درباره ظرفیت های سایبری آمریکا و تمایلش برای استفاده از آنها در صورت نیاز توضیح داد.

- مشاور امنیت ملی آمریکا گفت، بایدن در نشست با پوتین در ژنو درباره ظرفیت های سایبری آمریکا و تمایلش برای استفاده از آنها در صورت نیاز توضیح داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا گفت، جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا درباره این ظرفیت های سایبری توضیح داد و گفت اگر که روسیه نتواند از عملیات مجرمانه در فضای مجزای که زیرساخت های مهم و حیاتی آمریکا را هدف قرار می دهند، جلوگیری کند، از آنها استفاده خواهد کرد.

وی ادامه داد: من جزییات بیشتری درباره این مساله نمی دهم اما بایدن به ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه توضیحات لازم را داده است.

در جریان نشست روسای جمهوری آمریکا و روسیه در ژنو دو طرف بر آغاز همکاری در زمینه امنیت فضای مجازی در پی یکسری حملات باج افزاری علیه کمپانی های ایالات متحده از سوی هکرهای مستقر در روسیه توافق کردند.

بایدن لیستی از 16 کمپانی را داد که زیرساخت های حساس آمریکا هستند و اعلام کرد که این کمپانی ها نباید هدف حملات سایبری قرار بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالیوان: بایدن درباره ظرفیت های سایبری آمریکا به پوتین توضیح داد

سالیوان: بایدن درباره ظرفیت های سایبری آمریکا به پوتین توضیح داد