مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 03:352021-06-18سياسي

همکاران حوزه سلامت با حضور در انتخابات الگوی دیگر مردم شوند


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از تمام همکاران خود در حوزه سلامت خواست تا همان گونه که طی یک سال گذشته در زمینه دفاع از سلامت مردم الگو بوده اند، - ایسنا/اصفهان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از تمام همکاران خود در حوزه سلامت خواست تا همان گونه که طی یک سال گذشته در زمینه دفاع از سلامت مردم الگو بوده اند، با حضور در این دوره از انتخابات، نقش یک الگوی دیگری را برای مشارکت اجتماعی مردم در انتخابات رقم بزنند.

آرش نجیمی صبح امروز (جمعه- 28 خرداد ماه) در همان ساعات ابتدای رای گیری با حضور در ستاد اخذ رای شعبه خواجو اصفهان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: امروز به وصف تکلیف و انجام وظیفه به همراه برخی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی در انتخابات حضور پیدا کرده ایم.

وی از تمام همکاران خود در حوزه سلامت خواست تا همان گونه که طی یک سال گذشته در زمینه دفاع از سلامت مردم الگو بوده اند، با حضور در این دوره از انتخابات، نقش یک الگوی دیگری را برای مشارکت اجتماعی مردم در انتخابات رقم بزنند و موجب حضور متفاوت مردم در این دوره انتخابات شوند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان همچنین در جمع خبرنگاران در مورد رعایت پروتکل های برگزاری انتخابات، اظهار کرد: پیش از برگزاری انتخابات، ستاد مقابله با کرونا دستورالعمل های لازم را ارائه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاران حوزه سلامت با حضور در انتخابات الگوی دیگر مردم شوند

همکاران حوزه سلامت با حضور در انتخابات الگوی دیگر مردم شوند