مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 03:052021-06-17سياسي

اخذ رای از مردم لرستان در 1871 شعبه/ برگزاری الکترونیکی انتخابات در 4 شهر


رییس ستاد انتخابات لرستان با اشاره به اخذ رای از مردم استان در هزار و 871 شعبه گفت: انتخابات شوراها در چهار مرکز شهرستان الکترونیکی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود ثمینی صبح امروز جمعه در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات لرستان اظهار داشت: امروز همزمان با سراسر کشور هزار و 871 شعبه انتخاباتی آماده اخذ رأی از مردم خوب استان لرستان است.

وی عنوان کرد: تمام تمهیدات لازم در شعب اخذ رأی اندیشیده شده، فاصله گذاری اجتماعی، ضدعفونی شعب اخذ رأی، تذکرات بهداشتی، حضور رابط بهداشت و… را پیش بینی کرده ایم و مردم بدون هیچ دغدغه ای و نگرانی می توانند به شعب اخذ رأی مراجعه کنند.

رییس ستاد انتخابات لرستان تاکید کرد: مردم عزیز در رابطه با انتخابات شوراهای اسلامی، کاندیداهایی را که مدنظر دارند از قبل کد انتخاباتی آنها را در کاغذ بنویسند و به همراه داشته باشد.

ثمینی با بیان اینکه انتخابات شوراهای اسلامی در مرکز چهار شهرستان استان به صورت الکترونیکی برگزار می شود افزود: در این راستا کسانی که به هر دلیلی امکان وارد کردن کد توسط خودشان وجود ندارد، حتماً یک فرد مطمئن را همراه خود داشته باشند.

وی با بیان اینکه ترجیحاً مردم با توجه به شرایط کرونا یک خودکار به همراه داشته باشند گفت: مردم برای رأی دادن حتماً شناسنامه و کارت ملی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ رای از مردم لرستان در 1871 شعبه/ برگزاری الکترونیکی انتخابات در 4 شهر

اخذ رای از مردم لرستان در 1871 شعبه/ برگزاری الکترونیکی انتخابات در 4 شهر