مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 02:502021-06-17سياسي

قهر با صندوق های رای مشکلی را حل نمی کند


هر چند گله مندی هایی از فضای اقتصادی و معیشتی دارید و تحت فشار هستید، گله مندی شما به حق است اما حتما پشت کردن به صندوق رای و قهر با صندوق رای حلال مشکلات نیست اتفاقا باید پای صندوق رای بیایید و مشکلات را با انتخاب خوب حل کنید.

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان خطاب به مردم گفت: هر چند گله مندی هایی از فضای اقتصادی و معیشتی دارید و تحت فشار هستید، گله مندی شما به حق است اما حتما پشت کردن به صندوق رای و قهر با صندوق رای حلال مشکلات نیست اتفاقا باید پای صندوق رای بیایید و مشکلات را با انتخاب خوب حل کنید.

علی زینی وند صبح امروز 28 خردادماه در گلزار شهدا و نخستین دقایق آغاز رای گیری در جمع خبرنگاران گفت: قبل از آغاز رای گیری به گلزار شهدا برای زیارت مزار شهید سلیمانی و تجدید میثاق با شهدا آمدیم و همچنین قصد یادآوری داشتن امنیت و استقلال و آزادی امروز مردم ایران مرهون رشادت های این شهدا است و کمترین وظیفه ما پاسداری از میراث آنهاست.

وی میراث شهدا را حفظ پیوند مردم با نظام دانست و بیان کرد: یکی از نمادهای حفظ پیوند مردم با نظام انتخابات است و مقام معظم رهبری نیز به این مهم تاکید کرده اند.

استاندار کرمان خطاب به مردم گفت: هر چند گله مندی هایی از فضای اقتصادی و معیشتی دارید و تحت فشار هستید، گله مندی شما به حق است اما حتما پشت کردن به صندوق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهر با صندوق های رای مشکلی را حل نمی کند

قهر با صندوق های رای مشکلی را حل نمی کند