مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 02:452021-06-17سياسي

حضور پر شور مردم همدان در ساعات آغازین رای گیری


مردم همدان از همین ساعات آغازین صبح در سراسر استان همدان حضور پرشوری در پای صندوق های رای دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سید سعید شاهرخی صبح امروز پس از حضور در شعبه رای با بیان اینکه امروز در ساعات اولیه اخذ رای شاهد حضور پر شور مردم هستیم اظهار کرد: یک هزار و 437 شعبه اخذ رای در سراسر استان همدان آماده دریافت رای هستند.

وی با اشاره به اینکه رای دادن یک تکلیف سیاسی، مذهبی، ملی اجتماعی است که راهکار حل بسیاری از مشکلات موجود است افزود: شرکت در انتخابات  لبیک به سخنان رهبر معظم انقلاب است.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه مردم با حضور چشمگیر خود به تحقق  اهداف  و آرمان جمهوری اسلامی و تقویت آن می پردازند تصریح کرد: این حضور پرشور  پاسخی محکم به خارج نشینانی است که سخن از تحریم می زنند.

وی ادامه داد: خوشبختانه جوانان ما همواره اثربخش، راهگشا و نقش آفرین بودند به طوری که در تمام عرصه بهترین عملکرد ها را داشتند و  بهترین فرماندهان دفاع مقدس بهترین دانشمندان در حوزه علم بودند.

شاهرخی با بیان اینکه بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری امروز جشن تکلیف سیاسی جوانان است گفت: از همه مردم تقاضا دارم که در این رویداد ملی حضور داشته باشند و کار رای گیری را در همین ساعات آغازین انجام دهند و  به ساعات پایانی موکول نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پر شور مردم همدان در ساعات آغازین رای گیری

حضور پر شور مردم همدان در ساعات آغازین رای گیری