مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 02:452021-06-17سياسي

آغاز نشدن رأی گیری در برخی حوزه ها به علت عدم اعلام فرمانداری یا نقص سیستم!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، با آغاز رسمی فرایند رأی گیری در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا های اسلامی شهر و روستا، - آغاز نشدن رأی گیری در برخی حوزه ها به علت عدم اعلام فرمانداری یا نقص سیستم! با وجود گذشت حدود یک ساعت از آغاز فرایند رسمی رأی گیری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، رأی گیری در برخی حوزه های تهران و دیگر شهرستان ها به دلایلی از قبیل عدم اعلام فرمانداری و نقص سیستم، هنوز آغاز نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، با آغاز رسمی فرایند رأی گیری در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا های اسلامی شهر و روستا، همراه با نخستین میان دوره ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دومین میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ساعت 7 صبح امروز، 66 هزار و 800 شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری، و 75 هزار و 15 شعبه هم برای انتخابات شورا های شهر و روستا و تیره های عشایری، آماده دریافت آراء ملت ایران شده اند.

با این حال، گزارش های دریافتی از خبرنگاران فارس در سطح شهر تهران و برخی شهرستان ها، حاکی است تا لحظه تنظیم و انتشار این خبر، هنوز در برخی حوزه ها رأی گیری آغاز نشده و مسئولان حوزه ها، دلیل این مشکل را عدم اعلام رسمی از سوی فرمانداری ها یا آماده نشدن سیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نشدن رأی گیری در برخی حوزه ها به علت عدم اعلام فرمانداری یا نقص سیستم!

آغاز نشدن رأی گیری در برخی حوزه ها به علت عدم اعلام فرمانداری یا نقص سیستم!