مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 02:352021-06-17سياسي

مشکلات نمی تواند موجب قهر مردم با صندوق های رای باشد


ملت ایران در طول بیش از 40 سال عمر با برکت انقلاب با برگزاری انتخابات های گوناگون ثابت کرده اند که مشکلات نمی تواند موجب قهر ملت با صندوق های رای باشد.

- ایسنا/مرکزی امام جمعه زرندیه گفت: ملت ایران در طول بیش از 40 سال عمر با برکت انقلاب با برگزاری انتخابات های گوناگون ثابت کرده اند که مشکلات نمی تواند موجب قهر ملت با صندوق های رای باشد.

حجت الاسلام حسین ابراهیمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: انتخابات فرصتی است در همه حکومت های مردمی که سیستم حکومت برای مشارکت عامه مردم در مدیریت کشور را مهیا می کند.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از مردمی ترین نظام های سیاسی دنیا بیشترین برگزاری انتخابات ها را در کارنامه خود دارد که نماد واقعی مردم سالاری دینی است، تصریح کرد: در چهار دهه استقرار جمهوری اسلامی 37 انتخابات بزرگ برگزار شده است، به طوری که فقط در اولین سال استقرار جمهوری اسلامی چهار انتخابات بزرگ، دو مرتبه همه پرسی تعیین نوع حکومت و تایید قانون اساسی و دو مرتبه انتخابات خبرگان قانون اساسی و ریاست جمهوری برگزار شده است.

امام جمعه زرندیه افزود: در تمامی این سال ها نقش مردم در شکل دهی به حکومت و تداوم مسیر مردم سالاری دینی نقشی تاثیرگذار و نه تنها قابل قبول، بلکه شایسته تقدیر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات نمی تواند موجب قهر مردم با صندوق های رای باشد

مشکلات نمی تواند موجب قهر مردم با صندوق های رای باشد