مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 02:352021-06-17سياسي

امروز مردم، برنده میدان هستند


شرکت در انتخابات و سهیم شدن در تصمیم گیری کشور در کنار تقویت هویت ملی، موجب اقتدار روزافزون نظام در میان هجمه های دشمنان خواهد شد.

- ایسنا/لرستان شرکت در انتخابات و سهیم شدن در تصمیم گیری کشور در کنار تقویت هویت ملی، موجب اقتدار روزافزون نظام در میان هجمه های دشمنان خواهد شد.

در جامعه ای اسلامی که مردم به مبانی دینی پایبند هستند تمام اموری که به نحوی به حیات دین و مملکت اسلامی ارتباط پیدا می کند، وظیفه و تعهد و مسئولیت بالاتری هم ایجاب می کند و آن تکلیف شرعی و مسئولیت دینی است که شهروندان مسلمان در برابر خدا، احکام و مقررات دینی دارند.

قانون اساسی، انتخابات را حق مردم میداند که ازطرف آنان باید اعمال شود اما با توجه به اهمیت سیاسی و ملی آن، در جامعه دینی یک وظیفه دینی نیز محسوب می شود که سرنوشت جامعه اسلامی با آن رقم می خورد و زمامداران و کارگزاران شایسته برای تصدی مسئولیت ها برگزیده می شوند.

انتخابات 28 خردادماه قطع بر یقین صحنه شکوه و عظمت و همدلی مردم با نظام و انقلاب خواهد بود، چراکه برای انقلاب خون های زیادی داده شده و این مردم بودند که پای آن ایستادند و در همه بزنگاه ها جای را خالی نکردند، در این برهه حساس نیز گرچه نارضایتی هایی که حاصل برخی بی تدبیری ها بوده وجود دارد اما مردم خوب می دادند که باید دین به شهدا ادا شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز مردم، برنده میدان هستند

امروز مردم، برنده میدان هستند