مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 02:302021-06-17سياسي

حاشیه های انتخاباتی خبرنگار ایسنا از شعبه مسجد لرزاده تهران


امروز 28 خرداد ماه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورهای اسلامی شهر و روستا در شعبه مسجد لرزاده تهران همزمان با آغاز رسمی رای گیری در سراسر کشور، - امروز 28 خرداد ماه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورهای اسلامی شهر و روستا در شعبه مسجد لرزاده تهران همزمان با آغاز رسمی رای گیری در سراسر کشور، در ساعت 7 صبح شروع شد اما در این شعبه به دلیل اشکال در دستگاه احراز هویت الکترونیکی با نیم ساعت تاخیر آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسجد و حوزه علمیه لرزاده توسط شیخ علی اکبر برهان از مجتهدان و فقهای عصر قاجار و به دست طراح و معمار شهیر ایرانی مرحوم حسین لرزاده فرزند محمد لرزاده از معماران نامی دوره اتابک و همکار حاج حسن صنیع الدیوان در عصر پهلوی دوم در سال 1320 شمسی ساخته شد.

حضور شخصیت های دینی و سیاسی و مردم مذهبی در منطقه خراسان و لرزاده تهران در جنوب تهران به این دو محله رنگ و بوی سنتی و مذهبی داده است.

با این حال به دلیل شروع زود هنگام زمان رای گیری نسبت به دوره های گذشته، واجدان رای در دقایق اولیه آغاز رای گیری به صورت پراکنده و کم تعداد در این حوزه انتخابیه حضور یافتند.

در این دوره انتخابات ریاست جمهوری آقایان عبدالناصر همتی، سیدابراهیم رییسی، محسن رضایی و امیرحسین قاضی زاده هاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه های انتخاباتی خبرنگار ایسنا از شعبه مسجد لرزاده تهران

حاشیه های انتخاباتی خبرنگار ایسنا از شعبه مسجد لرزاده تهران